Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Γειά σας... Τι κάνετε ? Ελπίζω να είστε καλά (όχι σαν κ εμένα)... Αυτό είναι το τελευταίο αντίο στο blog, αφού κανείς δεν νοιάστηκε πραγματικά... Θέλω να σας παρακαλέσω να γίνεται followers στο blog http://teendaydreamers.blogspot.com τις φίλης μου Famousemilia100 και της ξαδέρφης μου Marilou_kitty (το χουνε μαζί) και επίσης να γίνετε μέλος στο blog πάλι τις Marilou_kitty και δυο φίλων τις http://mpeadvice.blogspot.com . Θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν το κάνατε αυτό για μένα και αν ήσασταν τακτικοί followers. Όσο για μένα, μην ανυσηχείτε. Από blog δεν θα ξαναακούσετε νέα μου. Απογοητεύτηκα πολύ απ' τα μέλοι του blog (όχι όλα). DΔεν θα γιαγράψω το blog για να σας θυμάμαι... Αντίο η Τζινούλα σας... :(

3 σχόλια:

  1. tzinna..3erw pws kai me mena apogoiteutikes...alla ti na ekana??e3etaseis !!! Syggnwmi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δν πειραζειιι :) δν φταις εσυ... οι writters εκαναν οτι καλυτερο μπορουσαν :) .... αλλα εγω απογοητευτηκα απ τους αλλους, αυτους που εκαναν follow το blog μας... γτ αυτοι ενδιαφερονται μονο για τα blog π ειναι δημοφιλης κ δν προσπα8ουν να ενδιαφερ8ουν καν για αυτα που ΠΡΟΣΠΑ8ΟΥΝ να γινουν... γτ ολοι ασχολουνται μονο με μερικα π ειναι γνωστα κ κανεις δν ασχολειτε με τα αλλα... τελος παντων τελος το blog οπως ειπα και πανω... ν 8ελετε να διαβασετε τα παλαιοτερα αρ8ρα εχει καλως... αλλιως... γεια σας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή